Antakya Samandağ biberi hakkındaki deneyimlerim



Merhabalar

Arkadaşlar hepinizin bildiği üzere zayıflamada yeni gündem Antakya Samandağ biberi.

Mesut Yar ın Acı reçete ile tatlı son kitabını okudukdan sonra zayıflamak adına bu biberi deneme kararı aldım.

Tabiki ilk iş samandag biberi almaktı.

Bir çok sitede Mesut Yar ın adı ve bu konuda kı roportajları vardı. once 6 kutu sıparıs verdım. arkasından Mesut  YAR ın konu ıle ılgılı bır canlı yayındakı roportajı ızleme sansım oldu ve orada bu sıtelerle ve satılan hapla kesınlıkle ılgısının olmadıgını ve tamamen sahte oldugunu ve kesfedılme suresı hap halıne donusmesı ve memnun kalanların sahtelıgı hakkında detaylı bılgı verınce sıparısımı ıptal ettım.

MEsut YAR açık açık şunu soylemekte :

Evet bu biber kesınlıkle faydalı fakat taze yemek gerekıyor cunkı bıber sulu bır bıber ve asıl metobolızmayı hızlandıran bıberın sahıp oldugu suyu damarları ve pulu.

Kendısı hapını kullanmamıs bırebır taze olarak tuketmıs ve hala tuketmektedır. bu hap hakkında bır kaç doktor ve işin uzmanıyla yaptıgı konusma ve arastırmada ölüme bile sebeb olacak tehlikede oldugunu tespıt etmısdır ve kesınlıkle taze bıber yenmesını onermekteydı röportajında.

Bende söz dinledım ve hap siparişimi iptal edip tazesını aradım ve buldum. hemen 3 kılo sıparıs verdım.
Biberlerim geldiğimnde 165 kilo 1.90 cm boyunda ırı kıyım bırıydım.

yaklasık bıberım gelelı 62 gun oldu .
suan 144 kg dayım. ancak bunu sadece bıbere borcluda degılım durust olmak gerekırse.
Mesut'un kıtabında dedıgı gıbı yaptım ılk olarak yasam seklımı degıstırdım. yarım porsıyon a dustum. ekmek sadece sabah kahvaltısında. bazende aksamları yemek yerıne cayın yanında sımıt.
Bir yandan az yerken bir yandan da eve bır kondusyon bısıkletı aldım. gunluk 45 dakıkalık kısa bır egsersız.

Biberimi yiyorum gunluk 45 dakıka egzersızımı yapıyorum ve yemeklerımde eskıye oranla 3/1 e dusurdum.

İlk gunlerde hızlı ınen kılom belırlı bır perıyoda baglandı haftada 1-1.5 kılo gıbı kılo kaybım suan olmakta. 100 kılo hedefım umarım basara bılır ve sızlerle buradada paylaşırım.

Bu blog u yazmamdakı yegane sebeb internettekı bılgı kırlılıgınden yararlanan ve populer olan her urunu hemen taklıt edıp ınsanları tuzaga dusurenlerın oyununa dusmemenız ıcın sızlerı kendımce uyarmak ıstedım.

Biber hakkında kısa bır ozet daha benden size.
Kesinlikle çok acı. emın olun acı kavramınız değişecek :=) bol sulu ve maximumdakı bu biberin acısı yanı ağızdakı acı hıssı 3 dakıka gıbı bır surede tamamen yok olmakta. kormayın bu acıda eğer abartmadan yersenız bır zararı olmadıgı gıbı maxsımumda faydalarınıda goreceksınız.
ben ılk gunlerde her ogunde 3 adet yıyordum yemeklerden once tabıkı. bır muddet sonra mıdemı agrıtmaya basladı ve sayıyı 1 e dusurdum . her öğünden önce bir tane tüketiyorum. Ve yatarken bile metobolizmamın çalıştığını resmen hissediyorum.

Sizlere tavsiyem deneyın emın olun giyilmemiş giyilemiyen elbıselerı gıyebılmek vitrinlerde büyük bedencı degılden normal magazalardan alışveriş yapabılmek yada yapabılme yolunda ılerlemek çok güzel bir duygu.

Samandağ biberi özellikleri
Çarliston bibere benzer.
Bol sulu bir biberdir.
Taze olarak gönderilen biberler bir kaç gün içinde kızarmaktadır.




SAMANDAĞ BİBERİ Hakkında

    Samandağ biberi sadece Hatay'ın Samandağ ilçesi ve çok yakın çevre bölgesinde yetişen bir biber çeşididir. Siparişe göre taze olarak tarlalardan toplanmaktadır. Tarladan özel seçme ürün kalitesi sadece hataystore.com'da.


Samandağ Biberi’nin Diğer Biberlerden Farkı Nedir?

Samandağ biberi, sert, etli, sulu ve koyu yeşil renkte acı bir biber çeşididir. Sadece zayıflamak amacıyla değil mide, bağırsak, kabızlık ve basur rahatsızlığı olan herkes rahatlıkla yiyebilir. En büyük farkı burdadır.


 Samandağ Biberinin Faydaları:

  • Metabolizmayı hızlandırır ve böylece vücuttaki yağ yakımını arttırır.
  • Mideyi uyarır, sindirim salgılarını artırır, sindirimi kolaylaştırır, idrarı artırır.
  • Biber, içerdiği antioksidan ve diğer maddelerle bedenin birçok kanser türüne ve kalp hastalıklarına yakalanma riskini azaltır.
  • C vitamini yönünden zenginliği sayesinde, bedenin hastalıklara direncini artırır, soğuk algınlığının ilk aşamasında iyileştirici etkisi vardır.
  • İçerdiği yüksek orandaki lif nedeniyle kabızlığa çok iyi gelir.
  • Balgam söktürücü etkisi vardır; kronik bronşit ile anfizemi önler ve hafifletir; solunum zorluklarını giderir.
  • Cilde iyi gelir.
  • Damarlarda pıhtılaşmış kanı çözer, ağrıyı geçirir.


Samandağ Biberi Nasıl Yenilmeli?
  
Günde 1 saat sporla beraber  bünyenize uygun bir diyet programına takviye olarak samandağ biberini yemeniz, metabolizmanızın sağlıklı bir şekilde hızlanmasını; dolayısıyla yağ yakımını hızlandırıp kilo vermenizi kolaylaştırır. En doğal zayıflama yöntemi olan Samandağ biberiyle zayıflama hem kolay hem de sağlıklıdır. Söğüş olarak, yemeklerin içine, özellikle salataya doğrayarak, ocağınızda pişirerek veya mangalda közleyerek, sarımsaklı yoğurdun içine kuşbaşı şeklinde doğrayıp yiyebilirsiniz. Her öğünde en az 2 adet yemenizi öneririz. Biberin damarlarını ve tohumlarını çekmeyin, onları da yiyin böylece metabolizmanızı ve bağırsaklarınızı daha da iyi çalıştığını göreceksiniz.

Samandağ Biberini Yemenin Yöresel Yolu “ Şhayhude (Biber Salatası) ”

Şhayhude; yapımı kolay ve pratik bir meze çeşididir.


Malzemeler :

1 porsiyon şhayhude yapmak için

3 adet orta boy domates

4 adet Samandağ biberi

1 kahve fincanı zeytinyağı

2 diş sarımsak


Yapılışı :

Domates ve biberler iyice közlenip kabukları soyuldukta sonra ince ince doğranır. Sarımsaklar az tuz ile ezilip karışıma ilave edilir. En son zeytinyağı ilave edilip iyice karıştırılır. Her öğünde yenilebilir. Ayrıca isterseniz makarna sosu olarak ta kullanabilirsiniz.


 Samandağ Biberi Nasıl Saklanmalıdır?
Buzdolabında 10 -12 gün dayanır. Biberler durdukları yerde kırmızılaşırlar ve gün geçtikçe yumuşarlar. Güneş görürse çabuk yumuşamaya başlar. Bu yüzden buzdolabında veya serin yerde saklayınız. Samandağ biberi yumuşarsa etkisini kaybetmez, közleyip yiyebilirsiniz. Eğer isterseniz közleyip buzdolabınızın dondurucu (buzluk) kısmında saklayabilirsiniz.      Afiyet olsun



Lafı fazla uzatmadan sizlere gerçek samandağ biberini alabileceğiniz link aşağıda paylaşıyorum.

Hepinize iyi günler dilerim.


Taze samandağ biberi samandağ hatay store da bulabilirsiniz.

Samandağ biberinin fiyatı ise 3 kilogram 25 tl. 


Tabı bu blog hazırlandığı dönemdeki fiyatı ilerleyen dönemlerde ne olur bilemem. 02.12.2011

Hatay Store

www.hataystore.com

Okumanızı ısrala tavsıye ederım .


Konu hakkında gerçek deneyimi olan arkadaşların yorumlarla bizlerle paylaşımını beklıyoruz.


Arkadaşlar blogumdakı reklamlar otomatıkdır . konu samandag bıberı olunca hapını satanların reklamı otomatık cıkmaktadır aldanmayın benım ısteğım dısında olusmaktalar....

No comments:

Post a Comment